Имате нужда от помощ? Обадете ни се
0745 99114

Меню
Меню

За да Ви осигурим пълно спокойствие до получаването на пратката, ние изпращаме нашите поръчки с куриер като Ви предоставяме номер за проследяване и застраховка, равна на стойността на продукта.
Екипът на BALKAN ENERGY полага допълнителни грижи за продуктите,
за да се уверим, че те са ефективно опаковани и могат да избегнат повреди.

КАКВО ПРЕДЛАГАМЕ?

БЪРЗА ДОСТАВКА

ЗАСТРАХОВКА НА ПРОДУКТИТЕ

ДОСТАВКА ДО АДРЕС

КАК ДА ПРОВЕРЯ СТАТУСА НА ПОРЪЧКА?

След като поръчката Ви бъде опакована и изпратена, ще получите известие с вашата информация за проследяване.

КОЛКО ВРЕМЕ ОТНЕМА, ЗА ДА СЕ ОБРАБОТИ И ДОСТАВИ ПОРЪЧКАТА?

След като сте направили поръчка и сте я заплатили, ние изпращаме продукта в срок от 2 работни дни. В редки случай има закъснения, но нашият екип ще се свърже с Вас, за да Ви уведоми, ако са налице такива.

Доставянето на пратките се извършва чрез куриери от 1 до 4 работни дни след изпращането. В много редки случаи може да се получи закъснение. Така общото време за получване на поръчка варира между 3 и 6 работни дни от деня, в който е направена поръчката.

Работим с куриерските фирми   И  

КОЛКО СТРУВА ДОСТАВКАТА?

Поръчки на стойност над 500лв пристигат при Вас с безплатна доставка
Доставката на поръчки под 500лв се калкулира спрямо тарифите на избраната от Вас куриерска услуга.

КАКВО ДА НАПРАВЯ, АКО ПРАТКАТА МИ СЕ ЗАГУБИ?

Всички искове за пакети, загубени по време на транспортиране, трябва да бъдат изпратени на sales@balkanenergy.bg не по-късно от 14 календарни дни след направена поръчка.

Ние ще покрием разходите за доставка на заместваща поръчка вместо Вас, ако се потвърди, че посоченият от Вас адрес за доставка е правилен.

Също така би било добре да се свържете с куриерската фирма, извършила транспорта, за да опитате да намерите изгубената поръчка.

Имайте предвид, че ако информацията за проследяване посочва, че поръчката е била доставена, но смятате, че не сте я получили, ние ще разследваме този случай. Ако не открием нищо нередно в процеса на доставяне, всички последващи разходи за доставянето на пратката ще бъдат за Ваша сметка.

ПОРЪЧКАТА МИ БЕШЕ ВЪРНАТА, КАКВО СЕ СЛУЧВА?

Непоискани пратки или пратки, за които е предоставен неправилен адрес, се връщат към нас.

В такъв случай нови такси за доставка ще бъдат приложени за използваните куриерски услуги. 

КАК ДА АНУЛИРАМ НАПРАВЕНА ПОРЪЧКА?

Ако трябва да промените или анулирате поръчката си, Ви молим да се СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС незабавно!

Възможни са допълнителни такси след обработка на поръчка. 



Все още имате въпроси? Ние сме тук, за да Ви помогнем. 

Изпратете ни email: sales@balkanenergy.bg
Или ни се обадете на +359 745 99114

Сравнение на продукти