Меню
Количка

Политика за доставка

За да Ви осигурим пълно спокойствие до получаването на пратката, изпращаме нашите поръчки с куриер
като Ви предоставяме номер за проследяване.

Екипът на BALKAN ENERGY полага допълнителни грижи за продуктите,
за да се уверите, че те са ефективно опаковани и могат да избегнат повреди.
 

КАКВО ПРЕДЛАГАМЕ?

 

БЪРЗА ДОСТАВКА

 

КАРГО ЗАСТРАХОВКА

 

ДОСТАВКА ДО АДРЕС

 

КАК ДА ПРОВЕРЯ СТАТУСА НА ПОРЪЧКА?

След като поръчката Ви бъде опакована и изпратена, ще получите известие с Вашата информация за проследяване.

КОЛКО ВРЕМЕ ОТНЕМА, ЗА ДА СЕ ОБРАБОТИ И ДОСТАВИ ПОРЪЧКАТА?

След като направихте поръчка и сте платили, ние изпращаме продукта в срок от 2 работни дни . В редки случай има закъснения, но нашият екип ще се свърже с Вас, за да Ви уведомите, ако са налице такива. 

Доставянето на пратките се извършва чрез куриери от 1 до 4 работни дни след изпращането . В много редки случаи може да се получи закъснение. Така общото време за получаване на поръчка варира между 3 и 6 работни дни от деня, в който е направена поръчката.  

Работим с куриерските фирми    и 

КОЛКО СТРУВА ДОСТАВКАТА?
 

  До адрес До офис
0-1 кг. 6.5 лв. 5.5 лв.
1-10 кг. 10 лв. 8 лв.
10-30 кг. 25 лв.  20 лв.
30 кг. + 45 лв. 45 лв.

 

КАКВО ДА НАПРАВЯ, АКО ПРАТКАТА МИ СЕ ЗАГУБИ?

Всички искове за пакети, загубени след време за транспортиране, трябва да бъдат изпратени на [email protected]  не по-късно от 14 календарни дни след направената поръчка.

Ние ще покрием плащане за доставка на заместваща поръчка вместо Вас, ако се потвърди, че посоченият от Вас адрес за доставка е правилен.

Също така би било добре да се свържете с куриерската фирма, извършила транспорта, за да опитате да изгубите поръчката на имоти.

Имайте, че ако информацията за гледане на проследяване показва, че поръчката е доставена, но смятате, че не сте я получили, ние ще разследваме този случай. Ако не открием нищо нередно в процеса на доставка, всички следващи разходи за доставката на пратката ще бъдат за Вашата сметка.

ПОРЪЧКАТА МИ БЕШЕ ВЪРНАТА, КАКВО СЕ СЛУЧВА?

Непоискани(непотърсени) пратки или пратки, за които знаете неправилен адрес , се връщат към нас.

В такъв случай нови такси за доставка ще бъдат приложени за ползваните куриерски услуги. 

КАК ДА АНУЛИРАМ НАПРАВЕНА ПОРЪЧКА?

Ако трябва да промените или анулирате поръчката си, Ви моля да се СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС незабавно!

Възможни са допълнителни такси след обработка по поръчка. 

КАКВО Е КАРГО ЗАСТРАХОВКА И КОЛКО СТРУВА?

Това е застраховка, която обикновено предпазва пратките от загуба, повреда или кражба по време на транспортиране. Това покритие надхвърля основната застраховка срещу искове, която може да бъде предоставена, и ще възстанови определената стойност на стоките, ако настъпи покрито събитие, докато товарът е в транзит.
Карго застраховката ви дава сигурност, че ако нещо се обърка по време на транспортиране, ще получите обезщетение на стойността въз основа на търговската фактура. Ако няма търговска фактура, за определяне на сумата ще се използва пазарната стойност. Транспортните разходи също ще бъдат възстановени.
Нашата такса за застраховка на товари се определя според вида на продукта. Може да се добави при плащане.



 
 

 

Все още имате въпроси? Ние сме тук, за да Ви помогнем. 

Изпратете ни имейл: [email protected]
Или не се свържете на +359  73 530 521